2015. május 10., vasárnap

Blogkritika-Hologram

Hologram


http://hologram-harrystyles.blogspot.hu/   <- A blogot itt éritek el.

Kinézet:
A fejléc egyszerűen gyönyörű.Tetszik hogy egyszerű színekből áll,aprólékosan van elkészítve.Elsőre csak a lányt vettem észre,hisz egyértelműen rá fókuszál,de aztán jobban megnézve csodálatosan ki van dolgozva.
Háttér: Egyszínű,sötétkék.Én személy szerint imádom ezeket a háttereket,nem zavarnak az olvasásban,könnyen hozzászokik a szemem.Szóval ez engem teljesen megfogott.Szuper!
Összesen: 5/5

Írásmód:
Nagyon szépen írsz,nincsenek szóismétlések,elírások.Nem tudom hogy át szoktad-e olvasni mielőtt közzéteszed,de nagyon igényes.A részek hosszúsága tökéletes,nem rövid,de nem is túl terjedelmes,szerintem ez a tökéletes!
A történeted egyedi,soha nem láttam még hasonlót,engem szinte azonnal megfogott.A második résztől fogva követem a blogod,és csak annyit tudok mondani hogy egyre jobb és jobb.Általában nem szeretem azokat a blogokat,ahol több szereplő szemszögéből írják a sztorit,mert túl nagyok az ugrások,de ezen az oldalon ennek nyoma sincs.Kellemes csalódás ért ezzel kapcsolatban.
Összesen: 5/5

Összesítés: 10/10 Tökéletes!Én egyszerűen csak annyira elenyésző hibákat találtam,amik említésre sem méltóak.Örülök,hogy részese lehetek!

~Domcsa

1 megjegyzés: