2015. május 6., szerda

Szelencia - Kritika Brigi.2.

,,Aki mer - az nyer!" Egy újabb kritika! Holaaa

Cím: Szelencia
Műfaj: (talán) fantasy
Író: (VÉGRE EGY FIÚ!!) Roland Winchester
Link: xxx

MIVEL NEM KÉRTÉL A DESIGN-RÓL KRITIKÁT, EZÉRT AZ NEM FOG BELESZÁMÍTANI AZ ÖSSZPONTSZÁMBA. (-20 PONT)

Szereplők: Mivel nincsenek még olyan kiemelkedőbb szereplők, ezért erről nem tudok mit írni, de az az Ametisz nekem kezd tetszeni. :D
5\5
Prológus: Ha az a kis rész legelőször a prológus, vagy bevezető, akkor perfekt. :)
5\5
Történet: Hát nem is tudom. Nem bántás, de egy fiútól nem vártam sokat, és erre egy ilyen szép, kidolgozott bejegyzést dobsz elém, és elvárod, hogy ne essek a történetedbe? Nem tudom, tényleg, annyira várom már, hogy több Act is fent legyen! Feliratkoztam:)
10\10
Helyesírás: Azért figyelek még. :D Nos, akkor mutatom: "A vért a kis forrásban csurgatja, majd a forrásból gyönyörű szirénének kezd el szólni. A kő mögötti sötétség hirtelen megmutatja magát. Egy gyönyörű vízesés." - Azért tettem pirossá azt a ,,n" betűt, mert az úgy nem helyes!
Ezen kívül mást nem találtam.
5\5
Megjegyzés:Csináltass egy szép design-t, szerintem:)

Összesítés: 25\25
Perfekt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése